Tahniah Kuda Trojan

Tahniah diucapkan kepada Kuda Trojan saya yang telah menjalankan tanggungjawabnya dengan membuat laporan kepada BPR tentang penyalahgunaan kuasa membabitkan Pejabat Menteri Besar (Sila rujuk Utusan Online). Teruskan menunaikan tanggungjawabmu dalam membasmi rasuah atau penyalahgunaan kuasa dalam kerajaan yang ada pada hari ini, tak kira kerajaan negeri atau pun pusat.

Kita semua sentiasa bersama-sama dengan perjuanganmu (Kuda Trojan) dan sentiasa sabar menunggu bila agaknya 6 kotak rahsia akan didedahkan. Semoga Allah S.W.T memberkati perjuangan kita, Amin.

6 comments:

melayuangkat berkata...

Salam,

Semoga Allah swt Selamatkan Malaysia!! Amin.

Mogen Ali Rico berkata...

Pelik tapi benar.

1- Sebelum ezam menyertai umno, beliau merupakan pendokong kuat perjuangan menbenteras rasuah parti kerajaan melalui agensi GERAK.Setelah memasuki UMNO, beliau pendukung kuat perjuangan membenteras rasuah parti rakyat melalui agensi UMNO.

2- Sewaktu di dlam agensi GERAK, Ezam mendakwa mempunyai bukti kukuh setebal 632 mukasurat utk mendakwa kes rasuah dan salahgunakuasa kerajaan malaysia.Sewaktu di dalam agensi umno,Ezam mendakwa mempunyai sekeping surat utk mendakwa kes rasuah dan salahgunakuasa pembangkang

3- Warna kegemaran Ezam adalah biru yang boleh dilihat pada kemeja yang selalu digunakan oleh ezam dalam sesi ceramah beliau.Namun begitu, Ezam telah meninggalkan parti biru utk berjuang bersama parti merah.

4-Ezam menyerahkan dokumen setebal 632 mukasurat yang mendedahkan kes rasuah dan salah gunakuasa menteri Kanan Pak Lah kepada PAKLAH pada 29-JUN-2007 .Namun begitu, Ezam menyerahkan dokumen setebal satu muka surat yang mendedahkan kes rasuah dan salah gunakuasa org kanan Anwar Ibrahim kepada BPR dan Media pada 1-JULY-2008

hmm..susah nak pikir nie..

KUDA TROJAN berkata...

Sama-sama kita berdoa kepada hadrat ilahi semoga kebenaran akan terbukti suatu hari nanti.

kulatlapok berkata...

SALAM kuda trojan

aku juga masih menunggu 6 kotak ajaibnya itu. sejauh manapun wahimah kalau dai jadi menteri BNpun kita semua mesti tuntut kotak yang didakwanya itu. kalau tidak belaiu yang selama ini agen menfitnahhh...!!!

Harimau-Menaip berkata...

kudatrojan;

Diharap kudatrojan hang tidak dikuda-kudakan oleh sesiapa. Jika tidak, kudatrojan akan lebih kejong dari kudakepang (tiada kaitan dengan blog Datuk Ruhanie)

man_helang berkata...

salam...

bg aku dia nih pandai gertak jek...tp isi satu pun tadak...tin kosong...dr dulu sampai la nih banyak tul kes rasuah yg dia tahu tp takdak satupun yg dia dedahkan...asyik2 kata ade bukti...naik menyampah plak kau dengau...