KUALA LUMPUR, 26 Jun (Hrkh) - Menurut satu laporan, Ezam Mohd Noor akan mengadakan ceramah sulungnya malam ini di Cheras semenjak bergelumang semula dalam Umno.

Namun di sebalik kehebatannya suatu ketika dahulu yang berjaya menarik dan memukau ribuan orang ramai mendengar retoriknya, kali ini perkhidmatan bas percuma terpaksa diguna-pakai bagi memastikan kegemilangan lampau beliau terus menyerlah.

Malah semenjak semalam poster dan risalah ceramah telah diedarkan dari rumah ke rumah untuk mengajak orang ramai hadir bagi mengetahui mengapa Ezam memasuki Umno atau kemungkinan tentang cerita kotak-kotak rasuah kepimpinan Umno, Sumpah Keramat dan perjuangan untuk bangsa dan negaranya.

Kata seorang penulis W.Fauzdin NS di laman web Tranung Kite bahawa 'bas percuma' adalah sejarah terbaru buat Ezam.

"Saya jangkakan kehadiran peminat-peminat 'Badut' malam ini pasti ramai kerana bas percuma dan tempat duduk disediakan. Saya tidak pasti ada atau tidak nasi bungkus," katanya

Beliau mengganggap Ezam sudah pasti tidak akan bercerita tentang isu minyak yang membuat rakyat derita sekarang dan selebihnya akan menunjukkan taat setia tidak berbelah bahagi kepada kepimpinan Dato' Seri Abdullah Ahmad Badawi dan Umno di samping memburuk-burukkan Dato' Seri Anwar Ibrahim. - mns _

Dipetik dari HarakahDaily.net

1 comments:

Harimau-Menaip berkata...

wow...dasyat lah deklarasi kat sebelah kanan tu..
jangan jadi macam ezam sudah...

apapun, kudatrojan punya petikan amat saya gemar terutama hujah tv9 tu.