Salam Rakan Bloger Semua,

Hari ini kita telah dikejutkan dengan berita sensasi berhubung laporan polis terhadap pemimpin politik. Bagi saya berita tersebut tidaklah sensasi sangat, kerana ianya sudah menjadi lumrah kita sebagai manusia. Walaubagaimana pun saya masih menunggu ulasan dari Kuda Trojan saya tentang kes tersebut. Hanya Kuda Trojan sahaja yang saya percayai ataupun 'the right person for the right job' untuk memberi ulasan tersebut. Selain dari beliau setakat dengar dan baca, bolehlah sekadar hiburan semata-mata.

Walaubagaimana pun saya bersetuju dengan ulasan SUKJ walaupun kadang-kadang saya tak sehaluan dengan beliau.

Kesimpulannya:

1) Sama ada tuduhan kali ini benar atau tidak....ia hanya sekadar memalukan lagi seluruh umat Melayu dan Islam dinegara ini sahaja.
2) Sama ada tuduhan kali ini benar atau tidak....ia hanya sekadar menjatuhkan lagi maruah dan darjat seluruh umat Melayu dan Islam dinegara ini sahaja.
3) Sama ada tuduhan kali ini benar atau tidak....ia hanya sekadar memecah belahkan lagi perpaduan umat Melayu dan Islam dinegara ini sahaja.
4) Sama ada tuduhan kali ini benar atau tidak...ia hanya sekadar untuk memburukan lagi imej 'Islam' dinegara ini sahaja.
5) Sama ada tuduhan kali ini benar atau tidak....ia hanya sekadar menambahkan lagi keadaan suasana negara yang sedang menghadapi berbagai masalah yang menghimpit rakyat dinegara ini sahaja. Akhirnya rakyat yang menjadi mangsa kerana permainan politik oleh Pemimpin-pemimpin parti politik yang hipokrit dan mementingkan diri sendiri.


Manakala rakan bloger TukulBesi menganggap kes tersebut sebagai filem hindustan yang berjudul Liwat 2.

Setelah gagal dalam penerbitan filem pertama 'LIWAT 1' arahan Aziz Syamsudin ,peminat filem hindustan tanahair bakal menyaksikan filem terbaru 'LIWAT 2' dalam masa terdekat ini.

Musa Hasan bekas pelakon tambahan dalam filem LIWAT 1 yang memegang watak sebagai pengusung tilam bakal mengarahkan filem ini.

Berdasarkan kenyataan akhbar penerbit filem tersebut semalam,pelakon baru berusia 23 tahun Saiful Bahri akan melakonkan watak utama sebagai hero dalam filem tersebut.

Seorang pelakon upahan Ezam Sesumpah dipercayai turut ditawarkan sebagai aktor tambahan berperanan sebagai Ajinomoto untuk menyedapkan filem tersebut.

Namun ramalan awal pengkritik filem tanahair menjangkakan filem terbaru ini tidak mampu menarik penonton yang ramai kerana sebahagian besar skrip yang disediakan adalah di cedok dari skrip lama filem LIWAT 2.

Apapun kita nantikan selesainya pembikinan filem tersebut.Tayangan kemuncaknya bakal disaksikan menjelang 16 September ini.Selamat menonton.

LU PIKIRLAH SENDIRI......


Nampaknya untuk berita-berita pada minggu ini dan minggu-minggu akan datang, kita akan disajikan dengan berita tersebut. Apa-apa pun saya masih menunggu ulasan KUDA TROJAN saya. Diharap kepada peminat KUDA TROJAN diharapkan bersabar.

10 comments:

kulatlapok berkata...

Salam KUDATROJAN,

sudah tentu heronya seperti yang telah kitapun ketahui ramai. tetapi nak tahu heroinnya pulak sapa kali ini. Heroin yang dulu tu yang mendakwa kena liwat pastu dia pulak kena tangkap khalwat kat alor gajah. Reramai kita orang pergi tengok kerana sebagai peminat dan pelakon pujaan ramai nak sain autograf. Peliknya sebagai saksi yang tidak relevan ianya masih diterima pakai dalam kes lakonan LIWAT 1. Rasanya LIWAT 2 makin menarik dan mungkin capai Triple BOx Office.

kulatlapok berkata...

tambah lagi terlupa,

NAK MENGHALANG DSAI DARI BERTANDING PADA MANA2 PILIHANRAYA KECILPUN YA JUGAK, WALLAHUALAM, SEGALANYA MUNGKIN.

kulatlapok berkata...

NAK TAMBAH LAGI SIKIT, SYOK PULAK STORY NI..

Tidak menjadi hairan kerana memang dah jadi produser macam tu untuk mencari pasaran dalam keadaan mood orang tengah naik mendadak. Dua tayangan filem sudah ada sekarang. Yang mana satu pilihan ahli panel kita serahkan kepada bijaksana mereka untuk memilih iaitu:-

1. KES FITNAH NAJIB
2. KES LIWAT 2 ANWAR.

BAB KES LIWAT NI ADUH LEMAHLAH HEROINNYA SAMPAI TAK TERDAYA MELAWAN NAFSU TURUT SAMA LEMAS DIGODA. HARAP HENSEM, TAPI SIFAT KEJANTANAN UNTUK MENANGKIS TU TAK ADA, PELIKNYA JANTAN NI. TAK APA JANJI MASYUUUKKKKKK......!!!!!!!

abe MIE berkata...

salam..

kalau tidak mahu diaibkan, jangan kita mengaibkan orang, dalam kata mudah kalau kita tidak mahu dihina, jangan kita menghina orang.

Pasal anwar, kenapa dia tidak membuat pengakuan sendiri dengan mewakili Sivarasa dan Azizah??

Sanggupkah dia bersumpah?

Tu lah. jangan buat hal, suruh SAPP hentam BN, suruh bapa altantuya kaitkan dengan Najib dan suruh Mat Salleh bersumpah yang rosmah-kj terbabait dalam kes pembunuhan altantuya sehinggakan kita semua hampir mempercayainya.


kata pepatah melayu 'buat baik dibalas dengan baik'...


pkrpasdap.blogspot.com

Mogen Ali Rico berkata...

buat jahat di balas jahat bro..jgn lupa sambungan ayat tue..So carefull before write anything sebelum ianya mendatangkan fitnah which i can found to much in your blog..Carefull..

abe MIE berkata...

SALAM..

kat Pantai dalam, 10ribu ahli keadilan minta penjelasan anwar al-juburi pasal

1. kenapa sembunyikan diri sedangkan pada 1988 dia lawan kalau bab liwat.
2. kenapa pilih kedutaan turki? kan turki negara sekular. bab al-juburi tak salah. kenapa tidak pilih kedutaan filipina? kan anwar suka ke sana.
3.Ujian ada menunjukkan ada kesan di dubur yang tertuduh. kenapa anwar diam?
4. kenapa anwar hanya mengaitkan kesnya dengan UMNO? kenapa tidak pertahankan diri?
5.Anwar dengan perempuan lain bagaimana? kalau aljuburi dah salah, bagaimana dengan al-buriti?
6. anwar tidak bersumpah?
7. Kes najib orang simpati sedangkan kes anwar tidak pula, kenapa? hanya penyokong yang bodoh dan benggak sahaja percaya anwar al-juburi adalah 'malaikat'...


kalau tidak, mereka semua akan mengisytihar masuk UMNO??? anwar kena jawab....


pkrpasdap.blogspot.com

abang botak berkata...

sifat manusia susah nak dibaca. tapi aku tak confuse dgn mainan politik nie. hey, ko nak masuk politik, rasalah penangannya. jangan menyusahkan pengikut-pengikut yang memang dah susah (inflasi beb). aku paling benci dengan orang yang ekstrem dengan seseorang. sejahat-jahat manusia, jangan dilupa kabaikannya dan sebaik-baik manusia jangan lupa lihat keburukannya. kita semua manusia beb. yang membezakan cara kesilapan dan kejahatan yang kita lakukan. tapi aku tetap percaya, selagi ada nafsu yang menguasai diri, selagi itu akal berfikir 2-3 kali. lepas tu, REDAH JE...

KUDA TROJAN berkata...

Sebenarnya aku pun pening dengan keadaan politik sekarang, inilah akibatnya apabila kita pisahkan politik dari agama (Politik Suku, Agama Suku)

kulatlapok berkata...

salam kuda TROJAN

sapa yang tak rasa kena kat belakang mesti tak tahu nikmatnya. Kisah benar dan pengalaman manis MAIN BELAKANG sila ke www.kulatlapok.blogspot.com

abang botak berkata...

aku pun ada gak cerita baikk punya. tapi aku nak rahsiakan dulu. biar betul2 panas, pastu aku nak bagi lagi hangit.
pasal skandal gak..siap video lagi..tunggu...