Kuda Trojan : Kedah Juara


Tahniah dan terima kasih kepada skuad Hijau Kuning di atas kejuaraan merangkul Piala FA dengan membenamkan Selangor 3-2, tak sia-sia pengorbanan penyokong Hijau Kuning memberi sokongan moral kepada Skuad Kenari walaupun dihimpitkan dengan kenaikan harga tiket sebanyak 100%, namun semua itu tidak menghalang semangat penyokong Hijau Kuning untuk membanjiri Stadium Shah Alam.

Ini merupakan satu bukti apa yang diperkatakan oleh Kuda Trojan saya, jika kita bebas dari rasuah kejayaan pasti milik kita. Hijau Kuning bebas dari RASUAH.

Kepada sesiapa yang mula berjinak dgn RASUAH itu, awas!!!!!! Kuda Trojan saya sentiasa memerhatikan anda.


5 comments:

Tanpa Nama berkata...

kepada tuan punye blog nie. tlg mintak kerjasama, matikan fungsi audio mp3 tue. menyusahkan. ini pendapat saya je. sbb setiap setiap pc kat dunia nie biasanya ada software dload manager dia akan auto dload ape2 video/audio. kalo nk dptkan visitor, ikot trend. terima kasih. asyik sangkut je pc masuk blog nie. tq!

p/s: try test 2-3 ari lg. kalo ade jgk audio tue... sy surrender. xmo masuk daaa (ini pendapat sy je deh!)

KUDA TROJAN berkata...

Kepada Hamba Allah Tanpa Nama,

Saranan anda diterima pakai, bukan setakat aku matikan sahaja malah aku akan kuburkan terus.

Terima kasih di atas teguran yang membina.

abe MIE 'TERJAH' berkata...

salam...

bola sepak Kedah menang...memang patut. dahulu seladang perak tapi gaji dah dua tiga bulan tak bayar, bolanya 'kena sepak' lah jawabnya...

apapun, bola sepak bukan sahaja menyihatkan badan, tetapi boleh dijadikan satu cara mengeratkan persefahaman kini yang dipecahkan oleh perbezaan politik.

pkrpasdap.blogspot.com

mn berkata...

1. Biarlah jadi jaguh kampong pun....janji juara.

2. Lebih baik dari jadi jaguh berkokok jer...tapi apa pun tarak.

3. Aku tengok PR rasa2 macam nak jadi jagoh kokok jer.

Tanpa Nama berkata...

thx. sy akan slalu bc blog nie mcm sy slalu bc blog len!